Aan de overkant

Friday, July 10, 2009

Omdat er geklaagd werd dat het zo rustig was hier...

* Ik ben een beetje Michael moe. Zeker nu al zijn singles en albums weer in de top zoveel komen en er geen dag voorbij gaat of er is weer 'breaking news' over MJ. Ik hoef niet te weten dat hij zonder hersenen in die kist lag, en dat de huidarts misschien wel de echte vader van de kinderen is.

* 26 baantjes! In een uurtje. Volgende week ga ik voor minstens 26 natuurlijk, maar ga proberen de 30 te halen. Moet alleen wel zorgen dat ik mijn handen niet weer overstrek, voelt zo raar de volgende dag, alsof er een snee zit van mijn middelvinger zo naar m'n pols. Auww!

* Ik heb het nog steeds niet op de schooluniformen die je hier ziet. De armzalige blauw of roze geblokte jurkjes zijn al erg, maar gisteren in 't zwembad zagen we meisjes met lange grijze jurkjes en een strohoedje! Allemaal! Echt te erg! De jongens zagen er dan wel weer leuk uit met een turquoise bloesje en grijs blazertje, maar dan weer die rare korte broekjes eronder... Ziet er niet uit.

* Mocht je 'Company of Liars' van Karen Maitland willen lezen, een roman over de pest in Engeland, dan zou ik zeggen.. Lamaar. Het duurde errrg lang voor ik er 'in' zat, en het einde is erg 'WTF??' Duss....

* Over boeken gesproken; Ik kan mijn Harry Potter and the half blood prince nergens vinden. Dan maar gewoon wachten tot woensdag.... (Hoewel, ik heb nog niet op zolder gekeken.......)

* Ik hoop dat het de komende weken straaaalend weer gaat worden hier op het eiland. Voor ons, maar ook voor mijn paps en mams die hier komen kamperen, en dan weer mijn zus en voor ons als wij richting Birmingham gaan om daar een weekje mee te gaan kamperen. Regen op het dak van de caravan klinkt dan wel heel leuk, maar ik heb toch liever een zonnetje. Maakt bbq'en net even wat gezelliger.

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home