Aan de overkant

Friday, May 16, 2008

Als je 't dan toch doet....

...doe het dan thuis!' dacht ik meteen toen ik dit nieuws las.

Probeerde meneer Idilbi een statement te maken ofzo, door van het dak van de Theaterschool van de Hogeschool voor de Kunsten te springen? Ook nog eens net op een tijdstip dat studenten net binnenkomen voor hun eerste lessen?

'Kijk eens beste studentjes, acteur worden en met je kop op tv komen in verschillende series maakt je niet gelukkig. Kijk maar naar mij.' En dan vervolgens springen.

Misselijkmakend. Schandalig. Het toppunt van egoisme.

De getuigen krijgen nu slachtofferhulp aangeboden, die zitten nu hun leven lang met dat beeld op hun netvlies. En dat allemaal omdat een kerel niet meer wilde leven.

Had thuis je polsen doorgesneden man. Niet dat dat zo fijn is om aan te treffen, maar dan beschadig je er maar een beperkt aantal mensen mee.

Bah.

(En straks ga ik schrijven over Londen hoor, maar dit moest ik even kwijt.)

6 Comments:

  • At 16/5/08 23:54 , Anonymous Anonymous said...

    tja, het blijft moeilijk om over dat soort dingen te oordelen

    (wat heb je leuke schilderijtjes in je winkel! die met die 3 elfjes zijn echt geweldig)

     
  • At 17/5/08 11:04 , Blogger Eveline said...

    Zeg Anoniempje, ben jij dezelfde anonieme reageerder die een tijdje terug riep dat 'ie hier niet meer zou komen? If so, I'm confused!

     
  • At 17/5/08 21:37 , Anonymous Anonymous said...

    nee hoor dat ben ik niet!

     
  • At 19/5/08 11:34 , Anonymous Anonymous said...

    Zo heb ik toen ik een jaar of 6 was een jongetje van 12 van het dak zien springen vlak voor mijn school.

    Ik weet dat het gebeurd is en dat ik het gezien heb, maar waarschijnlijk verdrongen.

     
  • At 24/5/08 09:02 , Blogger Marjanne said...

    Sja weet je, ik denk dat je niet zomaar van een dak afspringt. Net zoals je niet zomaar voor een trein springt. Als 'gezond' mens (want zo gezond ben ik zelf ook niet af en toe :)) zie ik dit soort daden ook als egoïstisch. Maar echt (en ook dat weet ik een beetje) als je echt diep in de shit zit, denk je niet aan hoe het voor een ander kan zijn. Dan moet alleen je eigen pijn stoppen.

     
  • At 24/5/08 09:02 , Blogger Marjanne said...

    This comment has been removed by the author.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home