Aan de overkant

Sunday, April 13, 2008

Schadevergoeding nummer twee?

En ja hoor, ook meneer Murat, de in Portugal wonende Brit die verdacht werd Madeleine McCann te hebben ontvoerd, is bezig met een schadevergoeding.

Ik blijf erbij dat dit een belachelijke toestand is. Tot Maddie is gevonden en er absoluut bewijs is kan er niets worden uitgesloten. En even voor de duidelijkheid, meneer is nog steeds een Arguido, oftewel een officiele verdachte.

Murat zou in totaal zo'n £2 miljoen eisen. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor de Tapas Seven hun eisen gaan stellen.

Oh, en had ik al verteld dat de McCanns heel boos zijn over een politierapport dat uitgelekt is? Er staat in dat Madeleine vlak voor haar verdwijning nog had gevraagd: "Why didn't you come to me and Sean when we were crying last night?"

Volgens het rapport vonden de ouders dat maar vreemd, want ze waren elk half uur naar de hotelkamer gegaan om te checken, en hadden niets gehoord. Ook de buren hadden niets gehoord. Maar in plaats van dat ze hun ogen uit hun kop schamen dat naar buiten is gekomen dat zij hun drie kinderen onder drie jaar dus niet alleen die bewuste avond maar ook daarvoor al alleen lieten 's avonds, en dat hun driejarige dochtertje dat dus maar al te goed wist, zijn ze alleen maar boos over het feit dat het rapport is uitgelekt. 't Is maar wat je belangrijker vindt...

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home