Aan de overkant

Monday, March 24, 2008

Hyves

Het hele gedoe met Hyves zat me niet lekker, en dus mailde ik de mensen achter Hyves. Na wat heen en weer gemail, in eerste instantie kreeg ik een standaard antwoord met iets over wat ik moest doen als ik problemen had met inloggen en daarna iets over het misschien per ongeluk overnemen van een naam van een van de 'vriendjes van mijn vriendjes', kreeg ik dit bericht:

Hi Eveline,

Dit is een probleem waar de techniek van op de hoogte is, als je een album hebt aangemaakt met b.v. de naam "mijn vriendjes" en iemand anders heeft al eerder een album aangemaakt met die naam neemt het systeem automatisch die naam over. Als die persoon dat album dan veanderd van naam neemt het systeem die naam over. Heel vervelend maar niet schadelijk, die persoon kan niet op jou hyve of andere dingen veranderen ofzo, het is een foutje in het systeem. Er wordt hard aan gewerkt om deze fout te herstellen excuses voor het ongemak.



Goed, dus als je de volgende keer dat je op je Hyves bent denkt dat je spoken ziet, dan is dat gewoon omdat het systeem iets van een ander heeft overgenomen. Dan weet je dat ook weer.

3 Comments:

  • At 25/3/08 13:15 , Anonymous Anonymous said...

    En het is ook zo mooi geschreven....

     
  • At 28/3/08 15:40 , Anonymous Anonymous said...

    Ik snap er nix van.. Maar gelukkig heb ik niet van die 'ingewikkelde' namen op Hyves..

     
  • At 28/3/08 22:40 , Blogger Eveline said...

    MC, het grappige is dat ik net Jessica, jeweetwel van het prikuitje in de boot toen in Amsterdam, had toegevoegd. Blijkbaar is het daar misgegaan.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home