Aan de overkant

Wednesday, February 27, 2008

Inhaalslag

Goed, ik had even last van blogmoeheid. Kan gebeuren, toch?

Tye en ik hebben het erg druk gehad met het leegruimen van de zolder (2 autoladingen tijdschriften en een autolading lege PC-spelletjes-dozen zijn naar de recycle gebracht), de enorme verzameling videobanden die in de inloopkast opgestapeld lagen naar zolder brengen, mijn kleding in die inloopkast hangen, de kamer eens een goede beurt geven, kortom: een vroege voorjaarsschoonmaak. Was ook wel nodig.


En verder ben ik verder gegaan met haken, maar dat vinden jullie stom dus daar val ik jullie verder niet mee lastig. (Maar je kunt wel foto's bekijken.)

En nee, de carnavalsfoto's staan nog steeds niet online, en nee, Tye heeft nog steeds niet aan 't filmpje gewerkt. Maar hij vond 't harstikke leuk, en kon er niet over uit hoe druk het op straat en in de kroeg was, en wat een geweldige kostuums mensen haddden verzonnen. En dat 't zo gemoedelijk was allemaal. Dat ondanks vier dagen (soms wel meer) het op een zuipen zetten er eigenlijk geen enorme gevechten zijn losgebarsten. Volgend jaar weer!

En nu gaan we lekker film kijken. Na gisteren zo'n 9,5 km. en eergisteren zo'n 8 km e hebben gelopen (heen en weer naar de stad, maar eergisteren niet helemaal meer die berg op met zware tassen) hebben we vandaag wel een dagje nietssss verdiend. Weet u dat ook weer.

5 Comments:

  • At 28/2/08 15:20 , Anonymous Anonymous said...

    Tja..kan gebeuren, maar wij dachten allemaal dat je wel veel te vertellen zou hebben na een aantal dagen terug in Nederland te zijn geweest!

     
  • At 3/3/08 14:55 , Anonymous Anonymous said...

    tja... en als je een blog hebt schept dat nou eenmaal verwachtingen.. zeker als je van te voren zo ontzettend enthousisat bent over het gaan. Overigens als wij hier nieuws horen over schuddende grond bij jou in de buurt willen we dat ook wel weten hoor. Weet u dat ook weer..

     
  • At 4/3/08 19:20 , Anonymous Anonymous said...

    hmmm en dat nieuws heb ik dan gewoon weer helemaal gemist....weird?

     
  • At 4/3/08 20:10 , Blogger Eveline said...

    Ik heb helemaal niets voelen schudden. Niemand hier in de buurt, geloof ik.

    Enne, mijn zusje en nichtje hebben ook een blog. Daar lees ik ook nooit meer iets. Dusssss.. :P

     
  • At 5/3/08 19:27 , Anonymous Anonymous said...

    Nou mijnes is wel heeeeel anders dan die van jou natuurlijk, heb er nooit veel op gezet...bij mij moet je gewoon mijn www lezen om mee te krijgen what I'm up to;) en mijn foto's kijken natuurlijk!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home