Aan de overkant

Saturday, January 26, 2008

Het Bond meisje

Ik ben niet zo'n fan van James Bond, maar toen ik de filmpjes van RTL Boulevard zat te kijken dacht ik, ach, dat stukje kan ik dan ook wel even kijken. Het ging over de nieuwste James Bond en dat 'ie nog beter en mooier en duurder en sneller en weetikveelwatnogmeer zou zijn als de vorige. Fijn.

En toen kwamen de nieuwe Bondmeisjes in beeld.

'Die ken ik!' riep ik tegen een net wakker geworden Tye. 'Huh? Hoe kan jij die nou kennen?' 'Jij kent haar ook, ze is over je heen gesprongen!' zei ik. Hij geloofde me niet, gek he? Maar toen ik deze foto liet zien, wist hij het weer.

Het nieuwe Bondmeisje, Gemma Arterton, speelde Rosalie in het stuk dat wij afgelopen zomer hebben gezien.

'I've seen the new Bond girl's knickers.' zei Tye. 'Nouja, een heel lange onderbroek dan, tot op haar enkels,' zei ik.

Ik vrees dat we naar de nieuwe Bond-film moeten....

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home