Aan de overkant

Sunday, December 30, 2007

Jarig

Hieperdepiep hoera, vandaag ben ik jarig!

Om elf uur engelse tijd vierde ik dat al met m'n ouders op Skype, en een uurtje later dan ook hier.

Ik ben weer aardig verwend. Van m'n ouders kreeg ik de boeken Stitch 'n Bitch en Stitch 'n Bitch; Happy Hooker, een paar bolletjes wol, wat breinaalden, een leuke kalender en vier mini canvasjes om op te schilderen.

Van Tye kreeg ik een heel mooie ketting, waar ik morgen een foto van zal maken: een fossiel met zilver er omheen, aan een lange zilveren ketting.

Van zijn ouders en oma en zus een hele lading badschuim, bodylotion, badzout, een trui en een shirt.

Vanmiddag zijn we naar Enchanted geweest. Tye had daar eiiigenlijk niet zo'n zin in, want Disney film, en eerlijk gezegd had ik 't tekenfilm-gedeelte niet zo lang verwacht, maar verder viel 't reuze mee. Ik heb Tye zelfs horen lachen, jawel!
En net zijn we fijn uit eten geweest.

We gaan nu lekker uitbuiken voor de tv. Bedankt iedereen voor de e-cards en felicitaties via telefoon, sms, Hyves en blog!

2 Comments:

  • At 3/1/08 21:38 , Blogger Lucienne said...

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en de allerbeste wensen voor het komende jaar! Hoe is het met de banenjacht? Heeft het zin om naar Engeland te verhuizen denk je (na Oz), of is het hopeloos voor buitenlanders?

     
  • At 4/1/08 14:07 , Blogger Eveline said...

    Met de banenjacht gaat 't niet zo best, maar ik heb dan ook niet de basis die jij hebt. Maareee... zijn jullie aan 't nadenken over verhuizen naar het VK dan?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home