Aan de overkant

Thursday, January 03, 2008

Wie?

Hiep hiep hoera, een van mijn lievelingsprogramma's begint vanavond, en dus kan ik 't morgenavond bekijken.

Tralallalaalalalalaaaaaa..!!

Ik kijk Wie is de mol al sinds de eerste serie, toen nog zonder BN'ers, en kan er geen genoeg van krijgen. Of ik ooit de juiste Mol heb aangewezen laat ik fijn in 't midden.

(Oh, en Gelukkig Nieuw Jaar, natuurlijk! Ik bracht de mijne door in een Engelse pub ergens in Suffolk, met schappelijke barprijzen en een uitgebreid buffet. Dankzij het rookverbod rook mijn kleding alleen naar gemorst bier. Scheelt de helft!)

3 Comments:

  • At 4/1/08 17:14 , Blogger Eveline said...

    Ik heb net de eerste aflevering zitten kijken.. Poeh, er is al een hoop gaande hoor! Het zou me niks verbazen als Georgina de mol blijkt te zijn. Niet dat ik dat op iets baseer op dit moment, maar ik vind 't wel een rol die bij haar past.

     
  • At 5/1/08 22:23 , Anonymous Anonymous said...

    Jaaa!!!!!! dat dacht ik ook!!!

     
  • At 7/1/08 11:16 , Anonymous Anonymous said...

    Hmmm ik denk nu nog ff Patrick of Georgina idd...zou leuk zijn, blijft ze er iig in!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home