Aan de overkant

Monday, January 07, 2008

Jarig

Mijn neefje Jules is vandaag jarig. Tien is hij geworden, en inmiddels is hij een heel stuk groter dan het smurfenpakje wat ik tien jaar geleden voor hem had gekocht en waar hij toen nog in moest groeien.

Ik had 'm vanmiddag even aan de telefoon. Hij heeft z'n carnavalspak alvast klaar: hij wordt Harry Potter. Dat heeft 'ie beter voor elkaar dan ik, ik weet nog steeds niet wat ik aan ga trekken.

Z'n verjaardagsgeld wilde hij gebruiken om het laatste Harry Potter boek te kopen, maar dat heeft hij gelukkig gewoon gekregen. Kan 'ie mooi ergens anders voor gaan sparen.

Van ons krijgt hij als wij over een paar weken carnaval komen vieren een cadeautje. 'Iets van Harry Potter' zei hij. Dat moet lukken.

Gefeliciteerd Jules! Tot heeeeel snel!

1 Comments:

  • At 10/1/08 11:55 , Anonymous Anonymous said...

    Ja hij is ernstig Potter minded de laatste tijd..niet normaal meer!! Hij heeft zelfs nog keus voor tijdens carnaval, want trekt hij de trui aan en de sjaal enzo, of gaat ie voor de Quidditch outfit inclusief übercharmant brilletje?

    Ik weet ook nog niet wat ik aan ga doen...denk gewoon mijn roze rokje enzo..maarreh, wanneer komen jullie eigenlijk precies enzo?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home