Aan de overkant

Tuesday, March 18, 2008

Nichtje op komst.

De broer van Tye was hier vandaag, met zijn vriendin B. en hun kind. Niets bijzonders, ze komen vaker langs. Maar, vriendin kreeg last van weeen. Eigenlijk moet ze nog even volhouden, ze is pas volgende maand uitgerekend, maargoed, daar heeft zo'n kind geen boodschap aan natuurlijk.

Op het eind van de middag zaten er zo'n 6 minuten tussen. Spannunnnddd!

Ze zijn naar 't ziekenhuis hier om de hoek geweest, terwijl neefje hier rustig 'zijn programma's' zat te kijken, maar ze werden weer naar huis gestuurd. Niet heftig genoeg, ofzoiets. En omdat ze nu al weet dat ze een keizersnede zal krijgen ligt het ook allemaal wat anders, geloof ik. Hoe en wat weet ik niet, B. is niet het meest spraakzame type, maar dat zal ongetwijfeld binnenkort wel duidelijk worden.

Ze zijn inmiddels weer naar huis, maar wie weet, wordt morgen wel een nieuw nichtje geboren. Blijft toch een beetje raar, dat ik dat nu al weet. En ik weet ook al hoe ze gaat heten. Maar dat houd ik voor jullie nog even geheim, kunnen jullie na de geboorte 'oehh' en 'aahhh' roepen. Of wij dat ook hebben gedaan naar aanleiding van de naam, en of dat in positieve zin is geweest, laat ik even wijselijk in het midden......

Toch jammer dat ze hier geen Zwitsal producten hebben. Het nieuwe nichtje gaat heel anders ruiken dan de neefjes en nichtjes die ik al eerder als pasgeboren babytjes vast heb gehouden....:

Edit: en net zo plotseling als de weeen opkwamen zijn ze ook weer compleet verdwenen. Wel heeft B. een afspraak gemaakt voor de keizersnede, op 14 april. Alsof er niet al genoeg mensen in april jarig zijn zeg... Ik heb zelf het idee dat nichtje dat niet zo lang vol gaat houden en dat ze al eerder tevoorschijn gaat komen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home