Aan de overkant

Sunday, April 06, 2008

Jarig

(Omdat ik gisteren zo'n koppijn had dat ik niet eens naar 't scherm kon kijken ben ik hier een dagje te laat mee, maar dat mag de pret niet drukken:)

Hieperdepieperdepiiieeppppp hoeraaa!! Mijn papa is jarig!! .

Vorig jaar zaten we nog lekker in 't zonnetje in de tuin voor zijn 60e, dit jaar is het koud en is 't net gestopt met sneeuwen....

Hoop dat je een fijn verjaardagsfeestje hebt gehad vader, met heel veel cadeautjes en taart. Wij hebben een plak carrot cake gegeten op je gezondheid.

Gefeliciteerd!!

5 Comments:

  • At 6/4/08 19:04 , Anonymous Anonymous said...

    Gefeliciteerd met de verjaardag van je paps. Hier sneeuwde het ook even en het hagelde maar nu schijnt gelukkig weer de zon.
    Het is idd vrij koud, maar ja wat wil je .. het is april.

    Fijne avond en alvast een fijne maandag !

     
  • At 7/4/08 17:13 , Anonymous Anonymous said...

    Het is april ja, maar dan mag het toch wel lekker weer zijn.. vind ik veel leuker dan met hagel naar huis fietsen hoor... En over 2 weken helemaal, want dan vieren wij ons picknickfeestje, dus als we nou met zn allen een zonnedansje doen (voor hier dan he Eef, of voor hier en daar maar niet alleen voor daar....)

     
  • At 7/4/08 18:25 , Anonymous Anonymous said...

    Van harte gefeliciteerd!!!!

     
  • At 9/4/08 08:55 , Anonymous Anonymous said...

    Juistem vinnik ook!!! Gewoon zonzonzon, maar ook alvast op de 12e, want dan ga ik in een weiland ronddabben met het vrijgezellenfeestje van Rolf...

     
  • At 9/4/08 13:43 , Anonymous Anonymous said...

    gewoon vanaf zeg maar vrijdag lekker weer tot eind oktober ofzo... is zeker weer heel veel gevraagd he... maar goed, papa`s verjaardag was iig heel gezellig, alleen een beetje dom van ons dat wij meehelpen aan zn paparazzo neigingen met die zonnekappen;-)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home