Aan de overkant

Wednesday, April 16, 2008

Brutaal

Gisteren hebben Tye en ik boodschappen gedaan. Da's niet echt iets om nou een berichtje over te schrijven, ware het niet dat ik getuige was van een zeer brutale daad.

Terwijl ik m'n deo stond uit te zoeken (geen spray maar een roller en geen alcohol) kwam er een vent aangelopen. Hij pakte snel een bus Lynx (da's Axe, om 't even duidelijk te maken), spoot terwijl hij verder liep die bus zowat leeg over zijn kleding en zette 'm daarna een stuk verderop in een schap.

Huh?

Ik denk dat de mensen die de beveiligingscamera's in de gaten moeten houden vast enorm hebben moeten lachen om mijn gezicht, want ik stond er met een open mond van verbazing naar te kijken. Om 'm dan weer direct dicht te doen want bleeehhh, Lynx, dat smaakt toch niet echt lekker...

8 Comments:

  • At 17/4/08 11:16 , Anonymous Anonymous said...

    Yuck!!! maarreh....bedankt voor de info over wat voor deo jij gebruikt he;) ..Axe is idd vies (ik heb jasper er al van af geholpen haha)

     
  • At 17/4/08 11:16 , Anonymous Anonymous said...

    Yuck!!! maarreh....bedankt voor de info over wat voor deo jij gebruikt he;) ..Axe is idd vies (ik heb jasper er al van af geholpen haha)

     
  • At 17/4/08 12:27 , Anonymous Anonymous said...

    is axe zo vies dat je dat twee keer moet zeggen? maar inderdaad vreemde actie van die vent...

     
  • At 18/4/08 15:27 , Anonymous Anonymous said...

    Eigenlijk is kansloos het enige goede woord hiervoor. En ja Axe is echt heel vies. Maarten gebruikt het ook heel veel bah bah. Gelukkig gebruikt mijn vriendje al heel lang lekker Dove..

    Kus

     
  • At 18/4/08 22:32 , Blogger Eveline said...

    Het laatste van Lynx is dat je nu twee verschillende bussen moet kopen om zo 'een derde geur te maken'. Hahahahaha.. tuuurrrrlijk!

     
  • At 19/4/08 11:31 , Anonymous Anonymous said...

    Hee, veel plezier hoor..
    Mijn commentaar zul je niet langer lezen op je blog..

     
  • At 20/4/08 21:28 , Anonymous Anonymous said...

    Uhm...misschien moet anonymous even zeggen wie hij/zij is, dan kunnen we bedenken of we daar van balen of niet;)

     
  • At 21/4/08 18:34 , Blogger Eveline said...

    Wat zusje zegt, als ik nou zou weten wie je bent, anoniempje, dan weet ik ook of ik me daar erg druk over moet maken.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home