Aan de overkant

Tuesday, March 03, 2009

Ik durf het niet eens te proberen....

14 Comments:

  • At 3/3/09 18:23 , Anonymous Anonymous said...

    Valt me van je tegen hoor ;-)

     
  • At 3/3/09 18:34 , Blogger Eveline said...

    En ik vraag me dan ook meteen af of je nou zo heel veel overhoudt als je een eekhoorntje z'n 'jasje uittrekt'...

    'Thankfully, no squirrels were harmed in the making of this crisp!' Da's mooi dan.

     
  • At 3/3/09 20:51 , Anonymous Anonymous said...

    Das wel heel fijn ja... Maar ik ben wel benieuwd naar die smaak, dus probeer nou maar and let me know...Die fish and chips lijkt me niks...

     
  • At 3/3/09 22:04 , Blogger Tink said...

    Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven toch? ;-)
    Eet smakelijk!

     
  • At 4/3/09 15:21 , Blogger Eveline said...

    Hmm, beetje lastig te omschrijven. Nu weet ik natuurlijk niet hoe een eekhoorntje smaakt, maar dit is een soort paprika, maar niet helemaal, meer scherp.. Er zit limoen en gember in, staat op de achterkant. Het lijkt ook wel een beetje op de 'roasted chicken' chips die je hier ook kunt kopen. (En die vind ik ook al zo vies.)

    De fish and chips is nog niet open geweest, maar ik hoor van veel mensen dat die echt heel smerig is.

     
  • At 4/3/09 16:14 , Anonymous Anonymous said...

    lol... kunnen we die hier ook al krijgen... lijkt me wel wat - vooral die eekhoorn...

     
  • At 5/3/09 12:46 , Anonymous Anonymous said...

    Eekhoorn???? Hoe komen ze daar nou weer op?? Fish and chips, tja..het lijkt me echt niet lekker, maar die is een stuk logischer! Roast chicken kun je hier trouwens ook al een paar jaar krijgen hoor, ik vind dat smaken naar kippensoep en niet lekker..ze beginnen hier sowieso meer mee te doen met de rare smaakjes aan chips, allerlei indiase dingetjes zijn er bijvoorbeeld al..

     
  • At 6/3/09 15:03 , Blogger Jeanette said...

    ehm, geloof dat ik er deze chippies maar gewoon in de schappen zou laten staan hihi

     
  • At 7/3/09 20:09 , Blogger Eveline said...

    Ohhh, en de fish&chips is zo mogelijk NOG smeriger. We hadden al zo'n vermoeden, omdat we een koppel tegenkwamen tijdens het wandelen met de dobermanns die 't zakje nog bijna vol weggooiden (wel in de vuilnisbak hoor), maar echt.. gat-ver-dam-me!

     
  • At 7/3/09 22:16 , Anonymous Anonymous said...

    Hahaha kon me ook al niet voorstellen dat dat lekker ging zijn!

     
  • At 8/3/09 15:54 , Blogger Eveline said...

    Ja, maar op zich... Ik vind kroepoek niet lekker, maar da's toch van garnalen gemaakt. Dan zit je toch al op de helft, moet je alleen nog de frietjes toevoegen, en chippies zijn al van aardappelen gemaakt... Dus je zou denken... Maar niet dus. Gattttsssss...

     
  • At 8/3/09 19:20 , Anonymous Anonymous said...

    Nah ik vind bijvoorbeeld die prawn chippies ook heel erg ranzig al...en salt and vinegar ook...

     
  • At 12/3/09 10:16 , Anonymous Anonymous said...

    Heb de cajun squirrel gisteren geprobeerd (best lekker, niet bijzonder), alsmede de union bhadji (unaniem besluit dat die geweldig zijn) en de fish and chips ligt nog onaangebroken in de kast. De chili chocolate laat ik aan me voorbij gaan...

     
  • At 12/3/09 18:58 , Anonymous Anonymous said...

    Onion bhadji (of hoe je het dan ook schrijft) is wel erg lekker als je het bij een Indiaas tentje haalt, maar in chipsvorm? Heb je die al geprobeerd Eef?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home