Aan de overkant

Tuesday, September 15, 2009

Bye bye Patrick!


Toen ik vannacht de laptop uit wilde zetten dacht ik, nog even op de BBC site kijken. En daar stond het: 'Patrick Swayze dies'. Er stond alleen een filmpje met een interview, maar het werd niet beeindigd met het gebruikelijke 'Patrick Swayze was 57...', dus ik dacht nog even dat de BBC het misschien fout had. Maar helaas...

Vroegah keek ik samen met m'n moeder naar 'Noorssss and Sausssss' zoals Hans van der Togt dat altijd aankondigde. Ik vond Patrick daarin geweldig. Dat het snot zo uit z'n neus spoot toen hij moest janken met zijn overleden moeder in zijn armen. Da's pas acteren! En Dirty Dancing... tja... wat moet je daar nou nog over zeggen....

Een paar jaar geleden sliepen Tye en ik in een studentenkamer/hotelkamer van de LSE vlakbij alle theaters in London, en die kamer keek volgens onze vriend Tim die die kamer voor ons geregeld had uit op de keuken van Patrick. Hij zou gesued hebben omdat hij last zou hebben van de studenten die steeds naar hem staarden. Koop dan niet daar een apartement denk ik dan, maargoed... Ik stond dus ook te kijken en te zwaaien, maar Patrick was niet thuis. Of in ieder geval niet in zijn keuken. En nu valt er niks meer te zwaaien.....

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home