Aan de overkant

Friday, January 29, 2010

Zelluf gemaakt!

Leslie Herger, of Comfortable Shoes op Youtube, heeft op dit moment een workshop boekbinden op Artjournaling.Ning.com.

Gisteravond heb ik mijn allereerste echte Art Journal gemaakt.

Dit is de cover, voor 'ie een nachtje in de bloemenpers ging om te drogen.

Dit gezellige priksetje heb ik in Euroland gekocht. Als neefje Aaron weer 'ns hier is zal ik met 'm gaan prikken, want er zitten ook van die kaarten bij.


Ik heb geen bone folder, zo'n ding wat je gebruikt om scherpe vouwen te maken. Maar, ik had afgelopen zomer wel klei materiaal gekocht op een car boot sale, en dat werkte net zo goed.


Het papier komt uit een boek over planten en bloemen. Ik wilde dat boek gaan gebruiken als Art Journal, maar het was gelijmd en dat werkt niet zo goed. Dus dan maar de paginas eruit gehaald en herbruikt.


een hele simpele binding, maar het werkt wel!


Nu heb ik een probleem. Vind ik deze voorkant mooier....



..of misschien toch deze?

Labels:

20 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home