Aan de overkant

Tuesday, March 02, 2010

Kristian Digby


Als je ooit op een doordeweekse dag naar de BBC hebt gekeken, zul je ongetwijfeld Kristian Digby zijn tegengekomen. Hij presenteerde programma's waarin koppels op zoek waren naar een nieuw huis. Of dat nou 'Living in the sun' was waarin het huis gezocht werd in zonniger oorden dan grijs en grauw Engeland, of To buy or not to buy' waarin Kristian met medepresentator Dominic Littlewood de strijd aanging in het zoeken naar een geschikt huis. Zij gaven dan een rondleiding, om vervolgens met koptelefoons op in de tuin of een andere kamer te gaan zitten luisteren naar wat de zoekers er van vonden.

Gisteren las ik op de BBC site dat Kristian Digby dood was aangetroffen in zijn flat. Hij was pas 32, en de doodsoorzaak was 'uncertain'. Toen ik Tye later op de avond aan de telefoon had grapte hij nog 'Don't tell me he was found with a banana up his arse and choking on an orange' want van Michael Hutchence is nog steeds niks geleerd...

Vanmorgen toen ik m'n oogjes voorzichtig open deed (dat licht joh! dat licht! Niet meer gewend dat de zon schijnt!) duwde Tye de laptop zowat in mijn gezicht. 'Zie je wel, ik had gelijk!' En daar stond het. In The Sun dan wel, maar toch... 'At this time we believe he died from auto-erotic asphyxiation. De kop was net iets directer: 'BBC star Kristian Digby died after a sex-game gone wrong'

Ik weet niet of kinderen dat in Nederland nog steeds doen, opzettelijk flauwvallen, maar het kan dus echt mis gaan, zeker in combinatie met 'auto-erotic activities' zoals dat zo mooi genoemd wordt...

Hier Kristian met zijn collega Dominic.

Labels:

15 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home