Aan de overkant

Thursday, February 11, 2010

En toen waren het armbanden

Ik wilde wat leuks doen met de kralen die ik hieronder liet zien. Iets leukers dan gewoon maar aan een draadje rijgen.
Gelukkig hebben we dan altijd nog Paper Beads voor inspiratie. Twee weken geleden stond daar deze armband en die heb ik nagemaakt.





Ik weet nog niet helemaal zeker of ik deze wel mooi vind. Ik was heeeel blij met de kralen zelf, maar hier komen ze niet echt goed uit, geloof ik. Ik had het ook met zware kraaltjes geprobeerd, maar dat zag er ook niet uit. En dit blauw is misschien te blauw... Misschien moet ik er gewoon nog wat aan wennen.



Gisteravond had ik ook nog wat witte kralen gemaakt. Wit met een beetje goud, that is. En hoewel ik normaal gesproken niet zo van goud houd, vind ik deze 't mooist van alledrie.


Labels: ,

8 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home