Aan de overkant

Monday, February 08, 2010

En jawel, boek nummer drie!

Jaaaaa, het is gelukt! Ik heb een boek met drie katernen gemaakt! Tralalalalalaaaa....

Eerst maar 'ns eventjes de foto's:




Gooooed....

Ik had in al m'n wijsheid duct tape gebruikt voor de rug. Heel fijn, maar de rest van m'n erop geplakte papier was dus niet op de duct tape blijven plakken. Daar moest dus nog een laag overheen.

Daarna merkte ik dat je op duct tape niet kunt schrijven, zelfs niet met een Sharpie, dus heb ik er aan de binnenkant een laag afplak tape opgeplakt, jeweetwel, wat je normaal gesproken gebruikt als je je muur gaat schilderen. En daar kun je wel op schrijven. Dus twee lijntjes om aan te geven waar m'n rug komt, en dan drie lijntjes waar m'n katernen moeten komen. Zo gaat 'ie goed!

Hmpf, toen kwam 't vouwen van m'n rug. Ga ik er met m'n klei-ding overheen, rimpelt die duct tape gewoon helemaal. Maargoed, daar zie je niet zo heel veel van, gelukkig. We gaan vrolijk verder. Ik netjes gaatjes geprikt, tape eraf getrokken en gaatjes in m'n papier geprikt. Zo gaat 'ie goed!

Volgende probleem: wit flosdraad zie je niet op witte duct tape. Maar, je kunt die flosdraad natuurlijk wel een kleurtje geven. Gewoon, met stiften. Geeft gigantisch af, maar daar gaat 't niet om.

En toen kwam het bindwerk. Het eerste katern ging prima, zonder problemen. Met de tweede was 't was lastiger. Die eerste zat in de weg. Hup, klem erop, en gaan met die banaan.

En zo kwam het dat ik binnen veertig minuten een boek had met maar liefst drie katernen. Jawel! Ik ben helemaal trots op mij!

5 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home