Aan de overkant

Sunday, May 20, 2007

Piraten!



Het is hartstikke lastig een cadeautje te verzinnen voor jongens. Ze hebben al zoveel autootjes, zoveel Lego, zoveel speelgoed dat enorm veel lawaai maakt of speelgoed waarmee ze hun vriendje een oog uit kunnen steken.

Wat dacht je van iets handgemaakts? Iets van hout, wat lekker lang meegaat, waar ze uren mee kunnen spelen en hele verhalen mee kunnen verzinnen?

Deze piraten zijn gemaakt van ouderwetse knijpers (maar nieuw gekocht in de supermarkt) en hebben een hoop lagen vernis zodat ze veilig genoeg zijn om mee te spelen. Ik zou ze alleen niet aan de allerkleinsten geven die de neiging hebben alles in de mond te stoppen. Schoonmaken kan met een vochtige doek.

Hebben? Liever andere kleurtjes? Op zoek naar meer dan zes piraten? Kom maar kijken op Timeless, mijn Etsy shop.

4 Comments:

  • At 20/5/07 20:25 , Anonymous Anonymous said...

    eierdopjes en piraten...... mooie combinatie aar wel errug leuk....

    succes ermee!

    Groetjes,

    Ad

     
  • At 23/5/07 08:53 , Anonymous Anonymous said...

    Wat ben je ongelovelijk creatief, om jaloers op te worden. Hardstikke leuk!

     
  • At 23/5/07 10:31 , Anonymous Anonymous said...

    Is die vernis wel veilig dan? Anywho, ik vind je eierdopjes wel cute..vooral die zwarte met paars natuurlijk. Maar je vraagt er wel een bak geld voor zeg..nouja, hopen dat je er veel meer gaat verkopen.

     
  • At 23/5/07 15:36 , Blogger Eveline said...

    Nog net geen 7 euro vind ik best meevallen. Als ik alle kosten (van Etsy, Paypal, materiaalkosten, verpakkingsmateriaal) af heb getrokken kan ik nog net een broodje halen bij Tesco.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home