Aan de overkant

Saturday, May 12, 2007

Kapotte telefoon....

Vannacht werd ik om half 3 wakker van een brommend geluid. Prrr, prrr, prrrr.. Een smsje. Mijn telefoon staat 's nachts immers altijd op trillen om een halve hartverzakking te voorkomen. Tye was aan 't werk en wilde mij weltrusten wensen. Ik kon nog net de eerste twee woorden op het schermpje lezen, maar toen sloeg mijn telefoon vast. En hij bleef maar trillen, wat ook niet echt normaal is bij het lezen van een berichtje. Ik kreeg 'm niet uit!

Ik heb de batterij eruit gehaald, weer terug in gestopt en heb geprobeerd de telefoon weer aan te zetten, maar dat lukte niet. Er zit geen leven meer in. Opladen hielp ook niet, batterij opnieuw eruit en erin heeft ook niet geholpen. Shit!

Ik ben dus even telefoonloos, tot we een oplossing hebben gevonden.....

1 Comments:

  • At 20/5/07 17:36 , Anonymous Anonymous said...

    Vandaar dat je niet gereageerd hebt op ons smsje, ik werd al ongerust

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home