Aan de overkant

Friday, May 11, 2007

Songfestival

Verdorie, ik had me er zo op verheugd. Lekker weggezakt naar 't Songfestival kijken en dan wel op Edsilia kunnen stemmen omdat ik nu dus in het buitenland zit. Maar ik had in mijn hoofd dat de halve finale op vrijdag was en de finale dan op zaterdag. Niet dus. En nu ligt Edsilia er al uit. Ik weet niet of ik nu nog wel zin heb om te kijken...

Gelukkig kan ik altijd nog luisteren naar het geweldige Songfestival-liedje dat wij twee weken geleden op de B3tabash hebben opgenomen. Een liedje (eerste mp3tje in de directory aanklikken ) waaruit maar weer blijkt dat iedere idioot een Songfestivalnummer kan schrijven. Een meezingrefrein, wat onzinnige coupletten en een discodreuntje en je bent er.

(Gevoelige luisteraars gelieve niet te klikken!)

Labels: ,

2 Comments:

  • At 11/5/07 11:28 , Anonymous Anonymous said...

    Het Mongliedje doet het niet!
    Mailen aub!!!

     
  • At 14/5/07 09:53 , Blogger Ilse said...

    Ik ben ook zoooo boos dat Edsi niet door is! Ze kan zo goed zingen en zag er erg goed uit! Uiteindelijk is ze 21 e geworden! SHIT!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home