Aan de overkant

Friday, May 18, 2007

Als het niet gaat zoals het moet....

Mijn wit was op. En omdat ik veel wit gebruik, gingen we dus op zoek naar een flinke tube witte verf. Moest niet zo moeilijk zijn. Maar dat was het wel!

De winkel waar ik afgelopen september (!) een flinke tube witte verf had gekocht had nu alle kleuren van de regenboog, maar geen wit. De volgende winkel had alleen kleine tubetjes, waar ik dus hooguit een week mee vooruit kan, aangezien ik veel eerst een laagje witte verf geef voor ik er kleur overheen schilder. Pas in de derde winkel hadden ze een grote tube wit, en goh, da's leuk, ook nieuwe kleurtjes. Sapgroen en errrg roze. Die gingen dus ook mee.

's Avonds ging ik direct met de roze verf aan de slag. Een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar, u kent het. (Geen halucinaties overigens, voor u zich zorgen gaat maken...) Wat glitters erop, en mijn nieuwe fotolijstje was klaar. 's Nachts laten drogen voor ik er een vernislaagje overheen deed, maar wat bleek..

De **&%^)^$*" roze verf loopt door!

Arrrrgggg!!!!

Ik heb al eens eerder problemen gehad met een tubetje roze verf. De andere kleuren in de doos gaven geen problemen, maar de roze liep gigantisch door. Had ik 't nu maar uitgeprobeerd van te voren.....

Nu staat er met grote letters 'NO Varnish' op de tube, en heb ik nog geen idee wanneer ik de verf ga gebruiken....

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home