Aan de overkant

Saturday, June 16, 2007

Oog in oog

Gisteravond had ik opeens enorme buikpijn. Ik was al naar de wc gegaan, maar dat bleek niet te helpen. Het was of er een ballon opgeblazen was in mijn buik. En ik had geen naald om die kapot te prikken... (En Rennies hielpen ook niet.)

Tye zag dat het helemaal niet lekker ging, en stelde voor om naar Tesco te gaan. Het was inmiddels 1 uur 's nachts, maar de winkel is 24 uur per dag open, dus wat maakte het uit.

Op weg naar de Tesco, een minuutje of 5 rijden hier vandaan, stak er een vos over. Het beest bleef brutaal in een voortuintje staan kijken naar onze auto die voorbij reed. Noujaaa!

Nadat ik een pilletje had geslikt tegen dat enorm opgeblazen gevoel zijn we even een rondje gaan lopen, omdat 't nog steeds zo benauwd was in de slaapkamer, ook met de ventilator aan. Een blokje om, wie weet zou dat helpen om de boel te laten zakken.

Halverwege de straat stonden we opeens oog in oog met een vos! Op nog geen drie meter afstand stond er eentje ons aan te staren. Hij (of zij, geen idee) wilde oversteken, vast om naar het park te gaan, maar wij stonden in de weg. Hij dook achter een auto, en rende daarna snel een zijstraatje in.

Ik blijf dat zo vreemd vinden! Vossen in de stad! Natuurlijk weet ik wel van bijv. Animal Planet dat ze er zijn, en dat er een flink aantal in London rondlopen en totaal aangepast zijn aan het leven in de stad, maar het blijft vreemd als je in je eigen straat zo'n (half) wild dier tegenkomt.

5 Comments:

  • At 18/6/07 11:04 , Anonymous Anonymous said...

    Maareh.. hoe gaat het nu met je ?

     
  • At 18/6/07 19:30 , Blogger Eveline said...

    Oh, prima hoor! Die pilletjes werkten hartstikke goed! Dat was precies de 'naald' die ik nodig had.

     
  • At 19/6/07 08:26 , Anonymous Anonymous said...

    Hebben het ook een keertje in Walsall gehad, staat nog op het filmpje! Wrom heb je daar geen fotos van gemaakt trwns?

     
  • At 19/6/07 11:13 , Blogger Eveline said...

    Geen camera of telefoon bij de hand. Stom he?

     
  • At 19/6/07 11:38 , Anonymous Anonymous said...

    Idd stom zeg, volgende keer beter dan:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home