Aan de overkant

Friday, June 22, 2007

Samen ziek

Tye was een paar dagen vrij. En dus zijn we naar de film geweest, naar de dierentuin, hebben we een uitgebreide car boot sunday gehad en zijn we maandag lekker gaan winkelen. 'Zullen we een curry halen?' stelde Tye voor. Goed plan.

Omdat de Chinees om de hoek gesloten is op maandag moesten we wat verderop zijn. Geen ramp, nog steeds op loopafstand. We namen dezelfde rijst, egg fried met cashewnootjes en ananas, maar ik nam een champignon curry en Tye zoet zuur varkensvlees.

's Avonds voelde ik me opeens niet zo lekker. Niet echt ziek, maar niet geweldig. Beetje zweterig. Beetje misselijk, al probeerde ik daar niet aan te denken.

's Nachts kon ik nauwelijks slapen. Het was zo benauwd, ook met de ventilator aan. Ik was nog steeds zweterig, misselijk, had buikpijn. En die buikpijn werd steeds heviger... Ik moest rennen naar de wc, gelukkig niet om over te geven...

Dinsdag begon ook Tye te klagen over buikkrampen. En moest ook hij rennen....

Het zijn een paar gezellige dagen geweest. Samen in bed, om de beurt naar de wc, en daarna elkaar vertellen dat we vooral moesten blijven drinken, en wil je geen cup-a-soupje want je moet je zoutgehalte wel omhoog houden, en misschien moeten we eens iets van fruit proberen.

We hebben Hot Fuzz nog maar 'ns gekeken (aanrader! Zelfs het commentaar is leuk!), hadden allebei enorm last van enkels, sleutelbeen en knieen, ik heb ontzettend veel BB gekeken op de live feed en heb rare koortsachtige dromen gehad over wolven en ratten en een leeuw die mijn oude basisschooltje terroriseerde. En langzaam ging het beter.

Nu ben ik 't wel weer zat. Ik denk dat ik maar 'ns ga douchen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home