Aan de overkant

Sunday, October 12, 2008

Ernst-Paul Hasselbach (Exp. Robinson) overleden.


Na een dagje op de car boot deed ik mijn gebruikelijke rondje: van de krant naar de 'Achterklap' pagina van Nu.nl naar Meisjemeisje. Die laatste site staat altijd bol van de lekkere roddels, en foute foto's van celebs. Heerlijk. Maar het nieuws wat ik daar las, was niet om te smullen....

Gisterochend is Ernst-Paul Hasselbach, de presentator van o.a. Expeditie Robinson, overleden.

Hij was in Noorwegen voor de opnamen van het tweede seizoen van 71 graden noord toen zijn auto van de weg raakte en in het water stortte. Zijn productie-assistente die ook in de auto zat kwam ook om het leven.

De familie van Ernst-Paul heeft RTL verzocht Expeditie Robinson wel gewoon door te laten gaan, maar nu blijkt dit dus de laatste keer te zijn geweest dat hij een programma heeft gepresenteerd....

Ik ben erg van dit nieuws geschrokken. Expeditie Robinson stond altijd hoog op mijn kijk-lijstje, net als Peking Express, en ook nu ik in Engeland woon kijk ik het altijd. Vanavond (of voor mij waarschijnlijk morgen aangezien het meestal wat later online staat) zal ik toch met een heel ander gevoel naar Expeditie Robinson kijken.....

Labels: ,

2 Comments:

  • At 13/10/08 14:47 , Anonymous Anonymous said...

    Ja sneu he.. En zo jong ook nog.. En dan ook nog eens zo aan je einde komen...

     
  • At 14/10/08 17:07 , Anonymous Anonymous said...

    Ja een bizar idee he!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home