Aan de overkant

Thursday, October 09, 2008

Mum

Neefje Aaron (3) was hier. Het heeft even geduurd, maar hij zoekt nu contact, en begint ook lekker te babbelen. Gelukkig maar.

Iedereen had een kopje thee, dus ik vroeg aan Aaron of hij ook wat wil drinken. Hij zei dat 'ie wel sinaasappelsquash wilde (nou, da's een hele mond vol, maar hij zei gewoon 'juice'.) Ik schonk 't voor 'm in, gaf de beker aan 'm, en toen hoorde ik tegen z'n moeder zeggen dat 'Tye's mum' wel heel veel in de beker had gedaan.

Ik denk dat ik Aaron maar 'ns uit moet gaan leggen dat ik niet Tye's mama ben.....

4 Comments:

  • At 9/10/08 15:04 , Anonymous Anonymous said...

    Whoahahaha

     
  • At 9/10/08 19:02 , Anonymous Anonymous said...

    hihihihi

     
  • At 9/10/08 22:12 , Anonymous Anonymous said...

    Oops haha maarreh, hoezo, is dit zo'n moeilijk mannetje dan of heb ik iets gemist?

     
  • At 9/10/08 22:25 , Blogger Eveline said...

    Hij heeft er heel lang over gedaan voor hij zelfs maar oogcontact zocht. Lachen deed hij ook nauwelijks. Net alsof hij 'niet thuis' was. Heel raar. Je bent toch gewend dat een kind naar je lacht of contact zoekt. Ik heb er zelfs even aan gedacht dat hij doof zou zijn, maar dat bleek toch niet zo. In het begin was hij ook echt heel hardhandig naar zijn babyzusje toe, maar dat is gelukkig ook verdwenen. Soms is 'ie wat onhandig, maar er zit geen kwaad achter.

    Nu begint hij een beetje bij te trekken en hoewel ik hem niet altijd versta of begrijp, ben ik wel blij dat hij nu naar me toe komt om me wat te vertellen. Da's echt een wereld van verschil.

    Zijn zusje Keira is echt compleet anders. Die lacht constant naar je, giechelt, grijpt je vinger vast. Een hartstikke normale, vrolijke baby dus.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home