Aan de overkant

Thursday, September 04, 2008

Jarig

Hieperdepieppp hoeraaaaa! Mijn mama is jarig! Ik ga niet herhalen hoe oud ze is geworden, dat vind ze vast niet leuk, maarja, zelf opgemaakt, niks aan te doen.

Ik heb haar net, toen het in Nederland 12 uur was, even gebeld, dat hoort zo bij verjaardagen. En vraag me niet waarom, maar we hadden het over hoofdluis. Of we er hier op het eiland ook zo'n last van hebben. Nou heb ik geen idee, want ik heb geen basisschoolkindjes, maar net nadat ik ophing kwam er een reclame voor spul tegen hoofdluis op tv. Dus ja, mam, ook hier hebben we last van hoofdluis. Soms zijn ze hier zo raar nog niet.

Gefeliciteerd mama!

3 Comments:

  • At 5/9/08 19:52 , Anonymous Anonymous said...

    dank je, ik weet wel waarom, het was gisteren op de radio geweest, het is overal raak en ik had weer luis gevonden bij een peutertje.

     
  • At 6/9/08 17:47 , Anonymous Anonymous said...

    Ja gefeliciteerd en tot zondag tante Michi!!!

    Kus Ilse

     
  • At 7/9/08 21:47 , Anonymous Anonymous said...

    Van harte!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home