Aan de overkant

Tuesday, August 05, 2008

Annie



We hebben een nieuwe auto. Tenminste, new to us, van een oud dametje geweest, snapt u wel. Een Rover 400, in een kleur die even wennen was, maar nu eigenlijk best mooi is. En je ziet 't nu ook overal, grappig is dat.

We hadden ook een nieuwe radio gekocht, eentje waar je een USB-stick in kunt proppen zodat je geen CDs in je auto hoeft te hebben slingeren. Handig, handig. Maar om dat ding erin te krijgen! Zelfs de huis-monteur van Tye's paps lukte het niet, omdat de antenne in de weg zat. Dus moesten we een nieuw kabeltje zus en een nieuwe antenne-uitgang zo kopen, en toen, nadat Tye bijna z'n hand gebroken had met het erin frusten, was het dan eindelijk gelukt. Hoezee!

Oh, enne.. Tien punten voor iedereen die weet waarom ik dit stukje Annie heb genoemd.

18 Comments:

  • At 5/8/08 18:16 , Anonymous Anonymous said...

    Zo heette het omaatje waarvan jullie de auto hebben gekocht? Of het type autoradio...

     
  • At 6/8/08 00:37 , Blogger Eveline said...

    Neeeeeeee, helaas... ;)

     
  • At 6/8/08 11:35 , Anonymous Anonymous said...

    Jullie hebben er ook een tomtom in?

     
  • At 6/8/08 15:47 , Anonymous Anonymous said...

    Ik denk...ik denk...ehhhmm...heeft het met paul de leeuw te maken? Ik weet het echt niet...maarreh, komen jullie m met carnaval ook uitproberen in nederland?? Jasper vond het heel spannend in het begin in engeland, maar wende erg snel, dus dat zal andersom ook wel zo zijn!

     
  • At 6/8/08 15:52 , Blogger Tink said...

    Best een mooie kleur toch? Veel fijne kilometers (o nee, miles) ermee!
    Ik moest meteen denken aan "Annie, hou jij me tassie effe vast", maar dat heeft er vast niets mee te maken. :)

     
  • At 6/8/08 19:30 , Blogger Eveline said...

    Nee, als we een TomTom nodig hebben dan lenen we die van Ty's paps.

    Enne, zusje, ik verbaas me dat jij dit niet weet. Maar misschien is 't een generatiekloofje... ;)

    Ik denk niet dat we met carnaval met de auto komen, ook omdat de trein zo relaxt is. Maar wie weet..

     
  • At 7/8/08 19:12 , Anonymous Anonymous said...

    Nee ik weet het echt niet!! Het is toch niet echt een Annie bak of wel? Of was dit er zo eentje die Esther toen had?

    Als jullie wel met de auto komen is het natuurlijk wel makkelijker om langer te blijven (of eerder te komen, de week daarvoor heb ik wel vakantie!) en eens wat van la Hollandia te zien toch?

     
  • At 7/8/08 19:13 , Anonymous Anonymous said...

    Oh en een generatiekloofje zou erg zijn..mijn vriendje is maar een jaartje jonger dan jij hahaha

     
  • At 7/8/08 20:39 , Blogger Coby said...

    Dan waag ik maar es een poging... Annie omdat ze zo weinig energie tot zich neemt omdat ze weinig eet uuhhh zuipt.. Een zuinigerd dus?

    Liefs!
    Coby

     
  • At 7/8/08 22:56 , Anonymous Anonymous said...

    Reden ze in de musical annie niet met zo'n soort auto? Hoe ist verder? Binnenkort effe mailen. Xxx ons

     
  • At 8/8/08 11:37 , Blogger Eveline said...

    Ilse! Jij zit echt heeeeeuuuuuulll dicht bij!

     
  • At 8/8/08 17:10 , Anonymous Anonymous said...

    Frustrerend dit....en wat vond je van het vakantie idee?

     
  • At 9/8/08 23:58 , Anonymous Anonymous said...

    Nou weet ik het eindelijk dan toch....maar het was veel te not obvious hoor!!

     
  • At 10/8/08 22:42 , Blogger Eveline said...

    Wel voor mij! Maarja, ik had dan ook de plaat van mijn verjaardagsgeld gekocht en helemaal grijsgedraaid.

     
  • At 10/8/08 22:59 , Anonymous Anonymous said...

    Leuke kleur!

     
  • At 13/8/08 12:59 , Anonymous Anonymous said...

    Nou sorry hoor eef, als het volgens jou een generatiekloof was dat het zusje dit niet wist is het wel een vreemde kloof want ik legde de link tussen een auto en een hond ook niet meteen hoor...sterker nog, het is dat mijn mama het vertelde anders had ik het nog niet geweten...

     
  • At 13/8/08 21:25 , Blogger Eveline said...

    Maar als je weet dat het een Rooooooover is, dan is 't toch hartstikke logisch?

     
  • At 15/8/08 17:54 , Anonymous Anonymous said...

    nope, sorry jouw logica is de mijne niet vrees ik... maar verder wens ik jullie natuurlijk heel veel plezier met de voor jullie nieuwe auto en die radio, mag wel heel goed geluid zijn nu dan na al dat gedoe...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home