Aan de overkant

Monday, May 26, 2008

Rain, rain, go away!

Wij slapen altijd met het raam open. Ik geloof dat we het afgelopen jaar twee nachten het raam dicht hebben gehad, omdat het toen echt ijskoud was, maar verder staat het altijd open. Een beetje lastig dat 't raam naar binnen open gaat, en dat ik dus vaak 's avonds letterlijk m'n bedje in moet duiken, maar dat mag de pret niet drukken.

Gisternacht was het best fripsjes, maar daar voel je niks van als je je onder je dekbedje begraaft. Ik sliep heerlijk.

Tot.... Ik wakker werd van de regen. In Mijn Gezicht!!

4 Comments:

  • At 26/5/08 19:56 , Anonymous Anonymous said...

    Ai, dat is zo niƩt fijn !!
    Ik heb het raam ook open s'nachts maar er zit wel een rolluik voor.
    Hopelijk word het weer net zo prachtig als bij ons de komende week, voor woensdag voorspellen ze 29 ! graden.

    Nog een fijne avond !

     
  • At 26/5/08 22:30 , Blogger Eveline said...

    't Is niet eerlijk! Ik loop hier iedereen te vertellen dat het weer in Nederland zo'n beetje hetzelfde is als hier, en dan hebben jullie verdorie 29 graden... Voor woensdag houden ze hier 23 graden en 'light showers'. Bleehhh... Donderdag en vrijdag dezelfde temperaturen maar dan geen regen, en zaterdag wordt het heel gezellig 15 graden en gaat 't weer vreselijk regenen.

     
  • At 27/5/08 10:53 , Anonymous Anonymous said...

    Ghehehe best grappig eigenljk;)...maarre...morgen wordt het hier dan wel 29 graden, maar wel met onweer en weet ik het wat...en dan erbij, ik moet gewoon werken tot 16.00 en dan nog naar huis rijden in de hitte:(

     
  • At 27/5/08 15:38 , Anonymous Anonymous said...

    ja... dat weer van morgen zie ik ook niet zo zitten, 29 graden broeierig en onweer... en geen bussen die rijden dus moet op de fiets s avonds naar amstelveen

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home