Aan de overkant

Wednesday, May 28, 2008

Ehhh...?



Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit een heeeeeel enge foto van Tooske. Hij stond op Nu.nl om aan te kondigen dat ze een tweede dochtertje heeft gekregen. Ze hadden al zoontje Sem uit Bastiaans eerste huwelijk, en dochtertje Leentje, en nu hebben ze dochtertje Fien (Feline, naar het vriendinnetje van Bambi?). Maar Fien heeft dan ook nog eens Hanneke Grietje als namen. Tis toch gewoon heel erg? Hoe moet dat kind nou naar Hans en Grietje luisteren, dat lijkt me enorm verwarrend.

Nee, dan Kim-Lian. Die heeft pas smaak qua babynamen. Die noemde haar dochter Ronja. Da's pas een goede naam, zeker als je (gedeeltelijk?) in Zweden woont.

9 Comments:

  • At 29/5/08 09:58 , Anonymous Anonymous said...

    Je linkie doet het niet..maar Ronja de Roversdochter is vet cool hahaha waaromwaaromwaarom??

     
  • At 29/5/08 12:00 , Blogger Eveline said...

    Waaromwaaromwaarom deed dat linkje 't niet? Vage toestand. Nu moet 'ie 't wel doen.

     
  • At 29/5/08 13:37 , Anonymous Anonymous said...

    vreemde namen inderdaad, dat wordt een trauma dat snapt toch iedereen... vanaf welke leeftijd mag je je naam veranderen Madde?

     
  • At 29/5/08 15:02 , Blogger Marjanne said...

    Ik vind Fien en Leentje echt te erg voor woorden. Aan de andere kant vind ik Ronja ook niet leuk. Maar goed, ik heb een hele andere smaak wat namen betreft :-)

     
  • At 29/5/08 15:12 , Blogger Eveline said...

    Madde was een bevlieging van toen ik elf was. Elluf! Groep acht, basisschool. En dat heeft een paar weken geduurd. Stel je toch voor dat ik dat echt officieel had veranderd, hahahahah... Tye en zijn zus hebben hun achternaam officieel laten veranderen toen ze 21 waren geloof ik, maar da's een lang en ingewikkeld verhaal.

    Marjanne: ik vind Fien en Leentje ook niet kunnen hoor. Feline was dan nog wel wat geweest, maar dan zit je de hele dag 'Bambi Bami was zijn naam, de prins van alle diiiieren' te zingen... Da's ook niks.

     
  • At 29/5/08 17:31 , Anonymous Anonymous said...

    Ik vind Tooske een eng wijf, maar dat ter zijde.

    Ik geloof dat het een trend is geworden, hier in Nederland, om je kind een rare naam te geven.

    Trouwens is die trend wel bij jullie begonnen Eveline!
    Chris Martin noemde zijn dochter Apple!

     
  • At 29/5/08 20:51 , Anonymous Anonymous said...

    sorry hoor maar bij Feline denk ik toch echt kat... zal wel weer aan mij liggen
    Enne ik ben wel blij dat je dat niet officieel hebt laten veranderen ja, maar goed niemand die je serieus neemt op je elfde...

     
  • At 30/5/08 00:48 , Blogger Eveline said...

    De juf gaf anders wel mijn opstellen en andere opdrachten waar ik 'Madde' boven had geschreven netjes en zonder commentaar aan mij terug hoor. ;)

     
  • At 30/5/08 22:57 , Anonymous Anonymous said...

    Ik vind Ronja eigenlijk wel leuk...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home