Aan de overkant

Friday, July 04, 2008

Dusss....

Vanmorgen zat ik The Gilmore Girls te kijken. Een heel oude aflevering, Rory zit nog gewoon op school en mams is net weer met Max samen. Nog ver voordat ze iets met Luke krijgt dus, en nog lang voordat neefje-die-nu-kan-vliegen-in-Heroes bij Luke intrekt.
Lekker onderuit gezakt op bed, kopje thee erbij, niks aan de hand.

Tot het reclame blok begint.

Ik zweer 't je, de eerste reclame was die van een boek waaruit je allerlei Kerstcadeautjes kunt bestellen. Kerst! Het is verdorie zomer, juli, niks geen kerstbomen en sneeuw! Maar nee, als je nu dat boek aanvraagt dan krijg je zoveel procent korting en ben je er in ieder geval zeker van dat je geliefden het perfecte cadeau zullen krijgen met Kerst. Geen stress, geen drukke winkelstraten, geen 'Sorry mevrouw, dat is uitverkocht', maar gewoon alles op je dooie gemakkie vanuit je luie stoel bestellen.

Hoezo geen stress? Ik moet nu opeens gaan bedenken wat iedereen met Kerst zal krijgen! En dat is 't al over een paar maanden! Hellup!!

10 Comments:

  • At 4/7/08 18:40 , Anonymous Anonymous said...

    jij hebt echt niets beters te doen dan tv kijken he? heb je al een baan?

     
  • At 4/7/08 21:34 , Anonymous Anonymous said...

    Haha rustig maar, het duurt nog maanden voordat het kerst is, tegen die tijd heb je alles al geregeld.
    Gelukkig (nou ja .. gelukkig) hebben we hier normale reclame met zomerse aanbiedingen, ijs e.d.

    Heel fijn weekend !

     
  • At 4/7/08 22:34 , Blogger Eveline said...

    Gaat jou dat wat aan, anonieme reageerder? Dacht 't niet. Als ik wil schrijven over iets wat ik op tv heb gezien, dan doe ik dat. Staat het je niet aan dan ga je toch lekker ergens anders lezen?

     
  • At 5/7/08 15:08 , Anonymous Anonymous said...

    Volgens mij was anonymous dat al eens eerder van plan toch, of zou dit een andere zijn?

    Inderdaad vrij ernstig die reclame..wel leuk die ouwe Gilmore Girls he? Hebben ze hier ook allemaal weer opnieuw gedaan, maar nu is het alweer voorbij helaas...

     
  • At 5/7/08 16:54 , Blogger Tink said...

    Ach ja, de commercie... Hoe eerder je begint met uitgeven voor de kerst, hoe hoger het totaalbedrag oploopt...

     
  • At 6/7/08 12:25 , Anonymous Anonymous said...

    maarre ik verwacht dus wel een heel leuk kadootje, als je daar nu al over na gaat denken ;-)

     
  • At 7/7/08 06:52 , Blogger Chantal said...

    Ik had al eens eerder gehoord dat de Engelsen echte kerst-gekken zijn. Leek me wel leuk.
    Maar dit gaat wel ver ja ;-)
    (En ik dacht dat ze in NL gek waren als in oktober de speelgoedgidsen alweer in de bus vallen voor 5 december....)

    groetjes!
    Chantal

     
  • At 14/7/08 23:24 , Anonymous Anonymous said...

    Moet ik toch bekennen dat wij a.s. zaterdag een Xmas-in-July diner hebben. Het is hier dan wel winter natuurlijk, dat scheelt. ;-)

     
  • At 15/7/08 15:32 , Blogger Eveline said...

    Op Etsy hebben ze 't ook over 'Christmas in July'. Tikkeltje overdreven. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als 't winter is zoals bij jullie daar beneden...

     
  • At 18/7/08 21:17 , Anonymous Anonymous said...

    Bij the Dirty Duck in Stratford kun je nu al boeken voor je Christmas dinner......

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home