Aan de overkant

Saturday, November 15, 2008




Toen Eveline nog een Evelientje was, kreeg ze elk jaar (misschien lieg ik dan een beetje, maar in mijn herinnering is dat zo) van Sinterklaas een mooi paar sloffen. Sokken met een zool, zeg maar. Lekker warm aan je voetjes, fijn om op de bank op zaterdagmiddag eerst naar Maja de Bij en daarna Klassenwerk te kijken.

Sinterklaas is dan wel in Nederland aangekomen vandaag, maar hier laat Father Christmas (en niet Santa he, 't zijn hier geen amerikanen!) nog wel even op zich wachten.

Dus toen ik deze sloffen zag hangen bij George (het eigen kledingmerk van supermarkt Asda) kon ik ze niet weerstaan. Niet dat ik nu last heb van koude voetjes, want Sinterklaas heeft dit jaar vast geen last van winterse buien. Maar lekker zijn ze wel.

Nu maar hopen dat de Strooipieten ver genoeg kunnen gooien...

3 Comments:

  • At 16/11/08 19:57 , Anonymous Anonymous said...

    Wel jammer dat ze zo lelijk zijn, maar comfortabel lijken ze me wel idd!! Mijn antislipsokken zijn aardig aan het verslijten, en ik probeer de verleiding te weerstaan om nieuwe te kopen..is altijd zo'n handige voor op het verlanglijstje;)

     
  • At 16/11/08 22:50 , Blogger Eveline said...

    Zo heel lelijk zijn ze niet hoor, babyroze en bruin, en nog gevoerd ook. Ze doen me ook een beetje denken aan slobsokken, maar da's dan alweer een flink aantal jaartjes geleden dat die in waren.

     
  • At 17/11/08 13:25 , Anonymous Anonymous said...

    Haha ja das wel fftjes terug idd...maar sorry, ik vind ze echt heel erg lelijk;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home