Aan de overkant

Thursday, December 04, 2008

Elke dag een foto

Het is natuurlijk niet helemaal netjes, maar ik weet al wat ik ga krijgen voor Kerst. Tye had totaal geen inspiratie en toen vertelde ik hem dat ik wel heel graag een Flickr pro account wilde. Dan hoef ik me niet meer in te houden met het uploaden van foto's en kan ik onbeperkt sets aanmaken en krijg ik ook nog eens statestieken. Harstikke handig.

Nu zat ik wat rond te kijken daar op Flickr en kwam deze uitdaging tegen: Project 365. Het is de bedoeling dat je een jaar lang iedere dag een foto plaatst. Iedere dag! Goed, je mag een paar foto's tegelijk uploaden, voor als je even niet in de buurt van een computer bent, maar je moet wel iedere dag een foto maken.

Het lijkt me wel wat. Misschien begin ik er na Kerst wel aan, of op m'n verjaardag. Wie doet er mee?

Labels: , ,

6 Comments:

  • At 5/12/08 14:16 , Anonymous Anonymous said...

    Hoezo niet meer in te houden..heb bijna nog nooit foto's gezien, volgens mij was de laatste keer van Londen!

     
  • At 5/12/08 19:57 , Blogger Eveline said...

    Omdat je ook nooit op m'n Flickr kijkt. Ik plaats daar ook al m'n Etsy fotootjes, en nog wel meer. Aangezien je elke maand een beperkte upload hebt, verdwijnen je oude foto's. En omdat ik m'n Etsy foto's wil plaatsen (en dan ook in Flickr groepen neerzet) kan ik dus niet ook nog 'gewone' foto's neerzetten zeg maar, want dan zit ik al aan m'n max. En dat kan dus straks wel.

     
  • At 7/12/08 17:29 , Anonymous Anonymous said...

    Ik weet helemaal nix van een flickr pagina, dus dan kan ik ook maar moeilijk kijken he. Maargoed, als er alleen die etsy foto's opstaan is het natuurlijk niet zo boeiend, want die zie je hier op de site ook toch?

     
  • At 7/12/08 22:45 , Blogger Eveline said...

    Binnenkort zie je er dus veel meer dan alleen Etsy fotootjes.

     
  • At 8/12/08 13:41 , Anonymous Anonymous said...

    moet je wel ffies de link doorgeven;)

     
  • At 9/12/08 02:11 , Blogger Eveline said...

    Ik heb een Flickr-dingetje neergezet.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home