Aan de overkant

Sunday, January 04, 2009

Kebab! (dag 3 van Project365)


Project 365 Day 003
Originally uploaded by eveline.timeless

Een van de tips die ik kreeg in de Project365 groepen was dat je je camera overal mee naar toe moet nemen. Dus toen we kebab gingen halen bij de kebab van (en echt, 't lijkt niet veel, maar 't is zooo lekker! Ze werken heel schoon en het vlees is echt heel goed) nam ik de camera mee.

Ik moest natuurlijk wel even uitleggen wat ik in vredesnaam aan 't doen was, Mr. Kebab-man moest er erg om lachen. 'Will we be famous now?'

Heb wat met de ISO zitten spelen, ik geloof dat deze foto op ISO 600 is gemaakt. Niet dat ik weet wat ik aan 't doen ben verder hoor, maar van proberen kun je 't leren zei mijn kleuterjuf altijd....

(Deze laatste twee blogjes heb ik via Flickr geplaatst, vandaar dat ze er wat 'anders dan anders' uitzien.)

3 Comments:

  • At 4/1/09 14:57 , Anonymous Anonymous said...

    origineel ondewerp in zwart/wit!

    ISO-instelling kun je vast nog wel zien in je fotobewerkingsprogramma onder: eigenschappen.

     
  • At 4/1/09 19:18 , Anonymous Anonymous said...

    met die juf gaat het trouwens niet goed, hoorden we gisteren

     
  • At 4/1/09 23:03 , Blogger Eveline said...

    Pap, ik kan wel dingen invullen bij de eigenschappen, maar ze worden niet automatisch opgeslagen. Sjammer... Moet ik toch beter opletten.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home