Aan de overkant

Tuesday, December 30, 2008

(Bijna) jarig

Op de vooravond van mijn *kuch*35e*kuch verjaardag zat ik wat op YouTube rond te neuzen en kwam een hoop jeugdsentiment tegen.

Zo was daar Liegebeest, maar ook Carolientje met haar bootje en Merlina.

Maar ik kwam ook nederlandse programma's tegen, zoals Ren je rot en Klassenwerk ('Meesterwerk' was altijd het leukste onderdeel, vond ik).

Ik bleek de intro van Bolke de Beer nog helemaal te kennen en die van Pommetje Horlepiep, al is die natuurlijk niet zo moeilijk. Ook zag ik Emilie weer, en Plons, de gekke kikker al was dat geloof ik meer iets wat mijn jongste zusje keek en wij meekeken.

Veel van die programma's werden uitgezonden op de BRT, bij het programma Klein, klein kleutertje, zoals Jacobus en Corneel die ik echt helemaal vergeten was. Chapi Chapo was ik ook helemaal kwijt, maar bij het zien van dat introfilmpje zat ik toch weer vrolijk mee te zingen.

Voor een midlife crisis is het nog iets te vroeg, al gaat het nu ik elk jaar een extra uur jarig ben natuurlijk wel een stukkie sneller allemaal. Ach ja, ik maak 't allemaal zelf op. Op de pauzeknop drukken had af en toe leuk geweest, maar die stopknop, die mag nog even wachten....

(Oh, en Fransje, jij ook gefeliciteerd he? 35 alweer jongen... Tis wat...)

8 Comments:

  • At 30/12/08 13:08 , Anonymous Anonymous said...

    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 30/12/08 14:03 , Anonymous Anonymous said...

    Dag Plons, de gekke kikker!!! Hihi en Liegebeest enzo ook leuk natuurlijk...maarja, je bent oud of niet he;) Fijne dag vandaag!

     
  • At 30/12/08 14:55 , Anonymous Anonymous said...

    Gefeliciteerd! Nog een keertje... er werd hier gezegd, goh 35 das al bijna 40.. maar niet door mij hoor!

     
  • At 30/12/08 14:59 , Anonymous Anonymous said...

    en Ikkeltje Kramikkeltje dan......?

    en nog veel meer...

    Opm. ik werk -zonder geluid en dus zonder Skype- een paar dagen(?) op onze ouw pc.

    Groetjes en nog fijne verjaardag verder

    Ad

     
  • At 30/12/08 16:11 , Anonymous Anonymous said...

    die 35 bijna 40 kwam geloof ik van mij :) sorry

     
  • At 30/12/08 23:26 , Blogger Eveline said...

    Hier werd het ook al gezegd, door neefje Steve van 8. 'Hey, did you know.. in 5 years, you'll be 40!' En bedankt Steve!

    Ikkeltje Kramikkeltje ken ik natuurlijk ook nog. Dat was toch dat arme bakkertje? Ik ga 'ns even kijken of ik die op YouTube kan vinden...

     
  • At 30/12/08 23:31 , Anonymous Anonymous said...

    Ik ga het nog een keer proberen, kijken of het lukt.
    Groetjes,
    Je tante Jacqueline

     
  • At 30/12/08 23:32 , Anonymous Anonymous said...

    Het is gelukt!!!
    Nou nog een naam erbij, maar dat komt nog wel.
    Groetjes,
    Tante Jacqueline

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home