Aan de overkant

Saturday, December 06, 2008

Licht uit

Gisteravond, toen Tye belde vanaf z'n werk, klaagde ik dat er niets op tv was. Vrijdagavond en er was echt helemaal niks, terwijl we toch echt heel wat zenders hebben. 'Why don't you treat yourself to one of the Movies on Demand?' stelde Tye voor. Goed plan.

We hebben een Virgin pakket waarbij je voor 24 uur films kunt 'huren', vaak vrij nieuwe films. En zo begon ik gisteravond om 1 uur aan Sex and the City.

Om half 2 ging opeens de tv en het licht uit. Ik dacht aan een gesprongen stop, maar het ganglicht deed het ook niet, en het licht in de badkamer ook niet... Toen ik uit 't raam keek en zag dat de straatlantaarns ook uit waren begreep ik dat we met een stroomstoring te maken hadden. Ik was allang blij dat we van die kleine ronde lampjes op batterijen bij het bed hebben, en dat de wekker die ik vorig jaar met Kerst heb gekregen nog steeds werkt. Dat ging geeft toch een hoop licht. Genoeg om m'n tanden bij te poetsen in een verder donkere badkamer.

Om 5 uur vanochtend werd ik wakker van het licht dat opeens weer aanging. Gelukkig moest de digitale TV-box nog even opwarmen, anders was die ook aangesprongen.. Snel alles uit en weer verder slapen!

(Wat betreft de film was 't eigenlijk wel best zo. Ik was anders toch in slaap gevallen. Dat er een film van is gemaakt voegt werkelijk niets toe...)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home