Aan de overkant

Thursday, January 01, 2009

Project 365, Dag 1



Natuurlijk had ik allerlei mooie plannen, ik zou vuurwerk fotograferen, of een foto maken van de klok die 12 sloeg, zoiets. Maar om 12 uur had ik het te druk met Tye Gelukkig Nieuw Jaar te kussen, en veel vuurwerk werd er hier niet afgeschoten. En voor de zonsopgang was ik veel te laat wakker.

Tegen de middag gingen we naar het koude en bewolkte Hylands Park, waar ik dit fijne bord tegenkwam. Honden die de schapen (met lammetjes) lastig vallen worden misschien wel doodgeschoten. Da's nog eens een gezellige Nieuwjaarsboodschap.. ;)

Oh, en ik heb ook een wijze les geleerd: batterijen van Poundland lijken zo voordelig, maar als ze eigenlijk voor klokken en zaklampen zijn, gaan ze maar 3 foto's mee in je mooie nieuwe camera en moet je alsnog nieuwe batterijen kopen. Zucht. (En voor je nu zegt 'Ja maar Eveline, je had toch wel extra batterijen meegenomen?' Ja, dat had ik. Maar van hetzelfde merk, en dus kwamen we niet echt veel verder. Dus zijn we maar naar huis gegaan en hebben we de oplaadbare batterijen die ik in m'n oude camera had zitten opgehaald en zijn we naar 't park aan de overkant gegaan. De foto's die ik daar heb gemaakt kun je vinden in m'n Flickr Photostream.

Gelukkig Nieuw Jaar iedereen!

Labels:

3 Comments:

  • At 1/1/09 20:46 , Anonymous Anonymous said...

    mooie foto's

    leuk vlindertje, ik ben trots op je....

    Ad

     
  • At 1/1/09 22:30 , Blogger Eveline said...

    Dank je! Ik heb nog niks bijzonders gedaan hoor, moet echt flink oefenen met al die functies waarvan ik nog geen idee heb wat het doet en wanneer ik het toe moet passen..

     
  • At 6/1/09 23:19 , Anonymous Anonymous said...

    Gelukkig nieuwjaar

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home