Aan de overkant

Saturday, March 13, 2010

Lijntje

Jaaaaren geleden ben ik begonnen met het gebruiken van eyeliner van de HEMA, in een handig potje met een stiftje, geen kwastje. Ik heb ook wel kwastjes geprobeerd, maar dat was hopeloos, ik kon nooit een mooi lijntje trekken. De haartjes zijn te lang om er grip op te hebben, niet echt handig dus.

Nu ik hier woon en niet meer daar moest ik op zoek naar een nieuwe eyeliner. Die van de HEMA was bijna op, en het duurt weer even voor ik daar weer ben. Allereerst was het al lastig om er een met een stiftje te vinden. Toen dat eindelijk gelukt was, bij de Tesco zelfs, bleek die heel wat dunner te zijn, en, erger nog, hij prikt!

Na wat gezoek op internet kwam ik een tutorial tegen van Lisa, een vriendin van ons. Zij gebruikt een gel eyeliner, wel een van Coastal Scents wat hier niet te krijgen is en ook nog eens behoorlijk prijzig. Maarrr... Op Ebay vond ik 'Paint the line' van W7. De gel eyeliner, een kwastje en de verzendkosten kwam neer op £4,99 veel goedkoper nog dan alleen al een kwastje in Tesco.

Je schijnt er een eeuwigheid mee te kunnen doen, en, ook fijn voor de meelezende zusjes: geen eilanden meer!! Ik zou een fotootje kunnen maken, maar je ziet het verschil niet met de eyeliner van de HEMA. Win-win-win dus!

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home