Aan de overkant

Tuesday, November 28, 2006

Gewonnen!!

Ik heb net de 50.000 woorden gehaald nodig om Nanowrimo te 'winnen'. Yayyyyyy!!!
De laatste twee dagen heb ik als een gek geschreven, met als hoogtepunt gisteren met bijna 4000 woorden in een avond, en nu heb ik er 50.377 staan! (Tenminste, dat is als ik het opsla als een odt-bestand. Als een txt-bestand is het opeens 'slechts' 50.368, maar dat mag de pret niet drukken.) Whooo hoooo!

En nee, het verhaal is nog niet af, daar baal ik dan weer wel van, maar ik ga heel erg m'n best doen om het deze keer wel af te maken. En dan, als ik de eerste versie herschreven heb, het aan Tye heb laten lezen, het weer eens heb herschreven, wie weet, mogen dan ook anderen het wel lezen. Of niet, dat kan ook nog natuurlijk....

Maar voor nu ben ik gewoon heeeeeeeeeeeeeel blij dat ik binnen de 30 dagen die er voor staan weer 50.000 woorden getikt heb. Of eigenlijk in nog minder dan dat. Ik heb 6 dagen niet geschreven, daar tegenover staan dan wel weer 3 dagen met meer dan 3000 woorden, en een idiote eindspurt gisteren van meer bijna 4000 woorden in een avond. Als je het dan zou uitrekenen zou het neerkomen op 16.666 woorden per week, oftewel 2380 woorden per dag!!

Hoe dan ook: Ik heb gewonnen!! Whooo hooooo!!

5 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home