Aan de overkant

Friday, November 17, 2006

Zie ginds komt de stoomboot!

Jammer wel dat de Goedheiligman in het Sinterklaasjournaal tegen de Hoofdpiet zegt hij de stoomboot hoognodig moet versieren, terwijl iedereen toch weet dat dat in het geval van Pakjesboot 12 pavoiseren moet zijn.

Ondanks dat ga ik morgen met warme chocolademelk en reeds in september ingeslagen taai taai voor de computer zitten om de intocht mee te kunnen maken, al ben ik wel bang dat Sinterklaas mijn huisje voorbij gaat rijden en het aan zijn neef de Kerstman overlaat om te beslissen of ik wel of niet een cadeautje waard ben dit jaar. Ik ga in iedergeval m'n best doen om Tye op z'n minst 'Sinterklaasje bonne bonne bonne' te leren, of het net zo korte 'Sinterklaas kapoentje'. En wie weet, komt er dan wel een taaipop in z'n schoen.

4 Comments:

  • At 19/11/06 21:56 , Anonymous Anonymous said...

    leg je dan meteen uit wat een KAPOENtje is...

    Groetjes,

    Ad

     
  • At 20/11/06 22:30 , Blogger Eveline said...

    Een gecastreerde haan, toch? De engelse vertaling is dan wel een tikkeltje pijnlijk.....

     
  • At 21/11/06 13:37 , Anonymous Anonymous said...

    Hebben wij allemaal niet iets van een Zwart Pietje in ons, Eveline..?

     
  • At 23/11/06 14:33 , Anonymous Anonymous said...

    Nee Eef, die Engelse vertaling wordt dan juist hilarisch;)Maar misschien niet in het Engels zingen met kleine kindjes erbij!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home