Aan de overkant

Wednesday, October 11, 2006

Nieuws

Een paar maanden geleden heb ik op mijn engelse blogje het een en ander geschreven wat ik bij nader inzien niet op het internet had moeten zetten. Ik heb het verwijderd, want het was wat het ene betreft de emotie van het moment en voor het andere nog te vroeg.

Helaas heeft nog voor ik het verwijderd heb iemand mijn naam ingetikt op Google en het gevonden, om het een maand later aan mijn ouders te vertellen.

Nu zullen Tyronne en ik nooit de herinnering hebben van hoe het was om mijn ouders en zusjes en andere familieleden persoonlijk te vertellen dat we verloofd zijn.....

4 Comments:

  • At 11/10/06 13:38 , Anonymous Anonymous said...

    Sja, ik had t ook allang gelezen. Je liet ook op andere plekken je url achter dus. Nam aan dat t algemeen bekend was. Das t nadeel van dingen op het internet zetten... Maarre gefeliciteerd! Het gaat allemaal wel achterlijk snel hoor :-)

     
  • At 11/10/06 14:27 , Anonymous Anonymous said...

    Gefeliciteerd Eveline, leuk nieuws.
    Al is de waarheid nog zo snel, internet achterhaalt het wel..! ;P

     
  • At 11/10/06 15:03 , Anonymous Anonymous said...

    Die herinnering die jij zo graag wilt was anders ook niet leuk geweest hoor!! Het gaat inderdaad achterlijk snel, veel te snel, heb je het al verteld aan degene die nog dacht de liefde van jouw leven te zijn toen je je ging verloven met een ander?

     
  • At 16/10/06 19:06 , Anonymous Anonymous said...

    Nou.. omdat ik geen e-mail link kan vinden.. maareh, ik ben eigenlijk ook wel reuze benieuwd naar de omslag van D. en de kindjes die je samen met jeweetwelwie zou krijgen naar het Engelse Chelmsford en Tyronne. Ineens was je weblog uit de lucht..
    Overigens, van harte gefeliciteerd !

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home