Aan de overkant

Sunday, October 01, 2006

Shop

Een paar dagen geleden heb ik dan toch maar de stap gewaagd: ik heb bij Etsy een eigen webshopje opgericht voor m'n steentjes: Timeless.
Tye heeft me geholpen met het bedenken van een naam en een mooie banner voor me gemaakt, en daarna was 't aan mij om de steentjes online te zetten. Beetje eng wel...., vooral omdat daar bij Etsy zoveel heeeeel goede creatieve geesten zijn.

De volgende ochtend maakte Tye me wakker. Hij was al een uurtje wakker (dat krijg je als je normaal gesproken 's nachts werkt en dan twee dagen vrij hebt, je ritme is compleet verstoord) en had naar m'n shop gekeken en wat bleek: m'n olifantje was verkocht!! Waaaahhhh!! Binnen vijf uur!!

Inmiddels heb ik wat meer steentjes in m'n winkeltje gezet, een paar glow-in-the-dark steentjes en wat andere Halloween-dingetjes, en nu maar hopen dat 't verkoopt!!

3 Comments:

  • At 1/10/06 20:36 , Anonymous Anonymous said...

    Ik zei toch: gewoon doen!
    En zie ...

    Mogen er maar veel verkochte steentjes volgen!

     
  • At 2/10/06 11:39 , Blogger Eveline said...

    Gisteravond weer eentje! Of nouja, drie kleintjes. Whoo hooo!! En degene die ze kocht zei dat ze gek is op alles wat oranje is, dus ik heb haar beloofd dat als ik weer wat oranje heb ik haar dan eerst even mail. ;)

     
  • At 2/10/06 20:48 , Anonymous Anonymous said...

    Leuk dat Aad je weer op het spoor gekomen is! Leuk initiatief ook met die steentjes. Ik ga tassen maken en denk er ook over een webwinkeltje te nemen.. groetjes van de andere overkant, van 10

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home