Aan de overkant

Wednesday, July 04, 2007

Charmant Vampiertje



Sinds we nieuwe buren hebben, hebben we problemen met Virgin. Eerst was de telefoon afgesloten. Foutje van de monteur. En nu ligt internet er steeds uit. Soms voor een paar seconden, soms voor een half uur, gisteravond zelfs twee uur aan een stuk. Dat kan natuurlijk ook een foutje van Virgin zelf zijn, want daar is regelmatig wat gerommel.

Hartstikke vervelend als je eigenlijk even had willen bijkletsen met je ouders voor die op vakantie gaan, of als je nieuwe spulletjes in je winkeltje wil zetten. Gisteren heb ik dit vampiertje tot 3 keer toe moeten toevoegen omdat de verbinding steeds wegviel. Maargoed, het is uiteindelijk gelukt en het ziet er naar uit dat 't vandaag stabieler is. Tot nu toe in ieder geval. (Afkloppen!)

Dus vanavond lekker Skypen, pap?

Update: Ik had m'n mond moeten houden. Sinds het tikken van dit stukje heeft internet er wel honderd keer uit gelegen. Ontzettend irritant. De laptop, waar ik m'n koptelefoontje aan heb hangen, wil helemaal niet verbinden. En nee, ik kan dat koptelefoontje niet gebruiken op de PC, omdat er twee plugjes aan hangen die ik hier niet kan inpluggen... bah bah bah!

1 Comments:

  • At 4/7/07 20:45 , Anonymous Anonymous said...

    ik ben er wel; met en stabiele verbinding......
    ad

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home