Aan de overkant

Monday, November 19, 2007

Sint of Santa?




De Sint is weer in Nederland. Ik heb het gedeeltelijk 'live' kunnen zien, maar daarna was 't zo druk op uitzendinggemist.nl dat ik er niet meer op kon. Vanavond ga ik 't nog maar 'ns proberen.

Gekgenoeg werd op de dag dat in Nederland de Goedheiligman dan toch eindelijk aankwam met zijn boot (en hij gelukkig ook zijn eigen paard weer terugkreeg!) hier de Kerstlichtjes aangestoken in de stad. Dat zou een hele toestand worden, maar dat bleek erg mee te vallen. Maar de Kerstsfeer zit er al wel flink in. Lichtjes, Kerstliedjes, cadeautjes in de etalages, sneeuwpoppen, the works.

Voor mij is 't een beetje raar. Kerst hoort pas na de Sint. Maargoed, hier kennen ze de Sint dan weer niet. Ik zou dus eigenlijk moeten kiezen. Maar, met een enorme doos vol lekkers (dank je Sinterklaasje!) binnen handbereik hoef ik dat lekker niet!

(En ja, ik weet 't, hier krijgen de kinderen hun cadeautjes van/via Father Christmas en dus niet Santa, maar dat bekt niet zo lekker...)

3 Comments:

  • At 21/11/07 21:55 , Anonymous Anonymous said...

    Yooh Eef, had u mijn mail nog gehad? Of dacht u die is stapelgek, die mail ik echt niet terug ;)?

     
  • At 22/11/07 01:46 , Blogger Eveline said...

    Huh? Mail? Waar?

    probeer 't nog eens:

    ukeveline [at] blueyonder [dot] co [dot] uk

     
  • At 24/11/07 05:38 , Anonymous Anonymous said...

    Neem me niet kwalijk, ik heb bij de verkeerde Eef gepost. Jullie nicks lijken ook zoveel allemaal opelkaar. Sorry!
    :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home