Aan de overkant

Tuesday, January 13, 2009

Bijna-buuf



Zie hier mijn binnenkort bijna-buuf! Cameron Diaz gaat met Essex boy Paul Sculfor in Billericay (ja, ik moest er ook even over nadenken hoe dit uitgesproken dient te worden. Billerikkie, maar dan met een engelse 'r' zeg maar en de nadruk op 'rikkie', niet op 'Bille'..).

En laat dat Billericay nou hartstikke dichtbij zijn! Als je het op deze kaart in de zoekfunctie zet, en even uitzoomt, zie je Galleywood staan. Daar wonen wij! Tye's zus woont in Rettendon Common en we doen weleens boodschappen in South Woodham Ferrers. Wie weet, als we deze zomer weer een rondje rond 't water gaan lopen zien we Cameron wel joggen ofzo. Dan weet ik meteen wat mijn 'picture of the day' zal zijn!

4 Comments:

  • At 13/1/09 09:42 , Anonymous Anonymous said...

    Let je er dan wel op dat ze je niet in elkaar mept, Cameron staat er nogal om bekend geen fan te zijn van paparazzi;)

     
  • At 14/1/09 12:15 , Blogger Tink said...

    Hihi, ik zie je al in de bosjes als paparazzi-fotograaf! Misschien kun je beter een eindje met haar oplopen en een praatje beginnen. Hoewel, dat zullen er wel meer proberen... Ik wacht op de foto's! :)

     
  • At 14/1/09 21:47 , Anonymous Anonymous said...

    Hey wel leuk zo´n bekende buuf. Hihihi.

    Datum operatie is bekend, 5 maart! Al over 6 weken!!! Echt snel joh. Kan niet meer wachten.

    Dikke kus,

    je nichtje Ilse

     
  • At 15/1/09 00:13 , Blogger Eveline said...

    Oohhh spannennnndd!! Doet 'ns mailen!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home