Aan de overkant

Saturday, January 10, 2009

Tye was jarig!



Gisteren was Tye jarig. We zijn met zijn verjaardagscentjes de stad in geweest. Niet dat daar nou veel te doen was, de straten waren leeg en veel panden inmiddels ook. Het gaat hier qua economie niet echt geweldig. Het slechts sinds 28 jaar, schijnt. Maar dat mocht de pret niet drukken. Naderhand zijn we nog naar the White Hart geweest, wie denkt te weten wat wij hebben gegeten mag 't zeggen.

Zoals je kunt zien is het hier niet zo vreselijk koud. Er ligt nauwelijks ijs, dus niks schaatsen uit het vet! Wel mistig en bleh-weer. Maar jullie mogen je -10 en kouder houden hoor! Ik vind 't wel best zo....

Labels: , ,

9 Comments:

  • At 10/1/09 16:54 , Anonymous Anonymous said...

    Gefeliciteerd nog Tye!

     
  • At 10/1/09 16:58 , Anonymous Anonymous said...

    Kan me niet echt voorstellen wat jullie hebben gegeten...ik zou roast willen, maar dat eten jullie al elke zondag!

    Vorige week heb ik trouwens cottage pie gemaakt en morgen gaan we Beef and ale pie maken, hemal met zo'n bladerdeeg korst en alles, ben ernstig benieuwd hoe dat gaat aflopen! (heb namelijk het Easy British Food boek van James Martin gekregen met kerst..)

     
  • At 10/1/09 21:02 , Anonymous Anonymous said...

    Nog gefeliciteerd!!!!!!!
    Geef Tye een dikke kus van mij.

     
  • At 11/1/09 14:51 , Blogger Eveline said...

    Tye moet er hartelijk om lachen. Beef and ale pie, die koop je toch gewoon? ;)

    We hebben de Kickin' Chicken burger op, echt gigantisch! 't Toetje hebben we dus maar overgeslagen...

    Bedankt voor de felicitaties! (ander zusje had een smsje en een kaart gestuurd, I'm just saying.....)

     
  • At 12/1/09 19:01 , Anonymous Anonymous said...

    Sorry hoor, ander zusje heeft een kalender hangen..ik had het niet geweten als ik het hier niet las! Dusss..niet zeuren jij!

    En btw...koken is leuk en een zelfgemaakte beef and ale pie smaakt vast 100x beter dan een ready made one uit de Tesco ofzo! Hij was iig ernstig goed gelukt, inclusief mooi blommeke er bovenop en een siersliertje er omheen...

     
  • At 12/1/09 21:50 , Anonymous Anonymous said...

    Nog gefeliciteerd!!! xxxxx

     
  • At 12/1/09 23:10 , Blogger Eveline said...

    Maar zusje, vorig jaar was hij ook al op 9 januari jarig. ;)

     
  • At 13/1/09 09:43 , Anonymous Anonymous said...

    Nou sorry hoor, dat ik dat ffies niet onthouden heb!

     
  • At 15/1/09 09:51 , Anonymous Anonymous said...

    Ik wist het ook alleen maar omdat ik het in mama`s agenda had zien staan dat ze een kaart moest sturen... Anders had ik het ook niet geweten hoor, wel als ik hard had nagedacht dat hij ergens in het begin van het jaar jarig is maar verder....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home