Aan de overkant

Tuesday, March 10, 2009

Arm handje



Of ik nou een RSI'tje heb opgelopen of dat 't komt doordat ik in no-time het dikke laatste boek van de Twilight serie heb uitgelezen, mijn handje doet pijn. Als ik de deurklink vastpak of de wc doorspoel voelt het of er een mes in mijn palm wordt gestoken (niet dat ik weet hoe dat voelt, maargoed...) en ik kan je melden: da's niet fijn.

Dus Deep Freeze erop, elastieken dingetje erom en rustig aan doen. Even niet online en geen zware boeken vasthouden.....

Labels:

6 Comments:

  • At 10/3/09 21:11 , Blogger Dagboekdingen said...

    Tja... Stephanie Meyer.... dat blijf je lezen tot je boek uit is (hoe dik het ook is).

     
  • At 11/3/09 18:13 , Anonymous Anonymous said...

    Twilight...is dat van die vampiertjes? Is het wat voor mij?

     
  • At 11/3/09 21:12 , Blogger Eveline said...

    Twilight leest lekker weg. 't Is wel een tiener-zwijmel-boek hoor, over hoe geweldig en leuk 'hij' wel niet is en dat ze niet in staat is om gewoon adem te halen bij hem in de buurt enzo.... Niet bepaald Anne Rice, maar wel lekker voor je naar bed gaat of straks in de vakantie...

    Ik hoorde dat Dakota Fanning in New Moon (boek 2) gaat spelen en dat Drew Barrymore Eclips (boek 3) gaat regisseren.

     
  • At 11/3/09 23:46 , Anonymous Anonymous said...

    Wat ik wel aan jouw zielige handje zie, zijn nagels!
    Moet je Ilse ook eens leren.
    Groetjes

     
  • At 11/3/09 23:47 , Anonymous Anonymous said...

    Jacqueline

     
  • At 14/3/09 15:32 , Anonymous Anonymous said...

    Maar foto's maken lukt gewoon nog allemaal gelukkig?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home