Aan de overkant

Sunday, March 08, 2009

Dag 67




Vanochtend vroeg naar Tesco, flappen tappen voor de eerste car boot sale van dit jaar. Ik zat de slaap nog uit m'n ogen te wrijven toen we langs dit bord reden, Tye trapte direct op de rem. 'I've seen your picture for today' Huh? Waar dan? Ooohhhh....... Daar dan!

Maar omdat de Project 365 groep op Flickr een family friendly groep is en ik al eerder heb gezien dat amerikanen van het minste over de piep gaan, besloot ik toch maar dat andere fotootje als foto van de dag te kiezen.

Andere foto's van vandaag staan ook op mijn Flickr. Paarden, een vlieger die in de boom terecht is gekomen, Hylands House zelf, allemaal in een mooi zonnetje. Pas toen om half 1 thuiskwamen begon 't te gieten. Maakt niet uit, Tye kon 't niet laten om een paar DVD's te kopen op de car boot sale, dus die gaan we nu lekker kijken.

Fijne zondag!

Labels:

3 Comments:

  • At 9/3/09 17:10 , Anonymous Anonymous said...

    Toch flauw, je zou eigenlijk alleen maar om die Amerikanen te shockeren die 1e gebruiken!

     
  • At 10/3/09 16:22 , Blogger Eveline said...

    Foto's die niet netjes gevonden worden worden verwijderd uit de groep. Had ik geen zin in...

     
  • At 11/3/09 13:48 , Anonymous Anonymous said...

    weirdo amerikanen...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home