Aan de overkant

Wednesday, March 18, 2009

Ziek..



Ik voelde 't eigenlijk al aankomen. Zondagmiddag voelde ik me al niet helemaal lekker. Zondagavond bij de Sunday Roast werd ik misselijk. Lichte paniek, al deed ik erg m'n best om er niet op te letten. Maar diezelfde roast kwam er 's nachts weer uit. Lekker dan. Kon niet meer slapen omdat alles pijn deed en omdat ik bang was dat ik nog een keertje moest...

Gisteren ging het gelukkig al een beetje beter, Tye had zelfs beschuit voor me gehaald ('Dutch cripsbake' heet dat dan) omdat ik de kaline and morphine die zijn ouders al dagen namen dankzij hetzelfde gezellige virus wat Tyes broer zo fijn over de familie verdeeld heeft, wat te dramatisch vond klinken. Dan toch liever slappe thee, een beschuitje met suiker, een paracetamolletje en weer onder de wol.

Vandaag voel ik me op wat hoofdpijn na eigenlijk best ok. Ik ga maar 'ns douchen denk ik....

3 Comments:

  • At 19/3/09 09:54 , Anonymous Anonymous said...

    Fijn he, dat ze toch beschuitjes hebben..ik weet nog dat Kim en Eva die toen ook een keertje voor mij hebben gehaald toen ik ziek was, en milk of magnesia dat is echt superspul tegen maagtroubles...maar wat is dat andere dan wat je noemde, klinkt heavy!

     
  • At 19/3/09 11:25 , Blogger Eveline said...

    Het schijnt heel ouderwets te zijn, en niet de morfine zoals ze nu in ziekenhuizen enzo gebruiken, maar toch.... Nee dank je.

     
  • At 21/3/09 10:57 , Anonymous Anonymous said...

    Niks mis met Morfine :) Slaap je ook nog eens lekker van!!
    Ow ja en je pijn gaat ervan weg.

    Beterschapb!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home