Aan de overkant

Wednesday, April 01, 2009

Van ruilen komt....


... een envelop vol kaartjes en briefjes!

Anderhalve week geleden sprak iemand op Etsy me aan. Of ik wilde meedoen met een project dat zij runt met haar 5th graders (volgens mij is dat zoiets als groep 7?). Als de leerlingen klaar zijn met hun werk, mogen ze van haar ATCs (Artist Trading Cards, net zo groot als die fijne voetbalplaatjes, maar dan met je eigen afbeeldingen erop) maken. Ze vroeg zich af of ik wilde ruilen met haar leerlingen.

Tuurlijk! Ik stuurde er 3 op, en vandaag kreeg ik een envelop met deze drie kaartjes en briefjes.

'Dear Ms. Hessels,
Thank you for trading with me. My name is Grace and I live in Indiana in the USA. I live in a little town called Lebanon. I'm in the 5th grade and I do ballet, next year I'm going to do cheerleading. I hope that you will enjoy the card I made you. Keep making more art.
Sincerely,
Grace
'

'Dear Ms. Hesels,
My name is Kristen. I am 11 years old. I play basketball and softball, but my favorite sport is basketball. I live in Lebanon, In. I'm a 5th grader at Central Elementary. i would have to say that my favorite media is sharpie, but I also like mixed media too. I can't wait to see an other one of your awesome ATCs
Sincerely,
Kristen
'

'Hi Ms. Hessels,
Thank you for yor artcard 'twins'. You seem very nice. I live in the USA. I am only 11 years old. How old are you? P.S.: I love your ard card.
Ian
'

Schattig toch?

3 Comments:

  • At 1/4/09 19:57 , Anonymous Lotka said...

    Schattig hoor..en als ze 11 zijn kan groep 7 natuurlijk wel kloppen, alhoewel groep 8 ook nog kan natuurlijk.

     
  • At 2/4/09 12:17 , Blogger Eveline said...

    Ik vond vooral het 'sincerely' zo grappig. En ze hebben allemaal hun 'handtekening' gezet en dan nog eens hun naam.

     
  • At 2/4/09 13:25 , Anonymous Lotka said...

    Ja heel braaf dat sincerely..heb van de week nog uitgelegd aan mijn 1e klassers dat je dat neerzet als je schrijft naar iemand van wie je de naam weet en faithfully als je schrijft aan iemand die je niet kent...ze vonden het maar raar haha

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home